El 30% de queixes que rebé Consum foren a causa d'agències de viatges
L'Associació balear d'aquestes empreses s'adhereix a l'arbitratge
Palma03/10/07 0:00
Mil de les 3.200 reclamacions que ha rebut la Direcció General
de Consum des del mes de gener, estan relacionades amb agències de
viatges.
La majoria de queixes presentades pels usuaris de l'Arxipèlag se
centren en el transport aeri i marítim i, més en concret, pels
retards dels avions, l'overbooking, problemes en la facturació,
pèrdua de connexions i el deteriorament o l'extraviament
d'equipatges als aeroports.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.