El 30% de queixes que rebé Consum foren a causa d'agències de viatges
L'Associació balear d'aquestes empreses s'adhereix a l'arbitratge
Palma03/10/07 0:00
Mil de les 3.200 reclamacions que ha rebut la Direcció General
de Consum des del mes de gener, estan relacionades amb agències de
viatges.
La majoria de queixes presentades pels usuaris de l'Arxipèlag se
centren en el transport aeri i marítim i, més en concret, pels
retards dels avions, l'overbooking, problemes en la facturació,
pèrdua de connexions i el deteriorament o l'extraviament
d'equipatges als aeroports.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.