algo de nubes
  • Màx: 27°
  • Mín: 21°
24°

«La Platja de Palma podria estar a qualsevol lloc, li cal caràcter propi»

L'expert en marques, William Baker, es reuní amb el Consorci

«La Platja de Palma podria estar a qualsevol lloc, no té característiques de Mallorca, ni d'Espanya, li manca caràcter propi que atregui els visitants». Així s'expressava l'expert William Baker, reconegut internacionalment com a pioner en creació d'estratègies de marca per a tot tipus de destinacions, que impartí una conferència sobre aquesta matèria als membres del Consorci urbanístic de la Platja de Palma.

En aquest sentit, Baker alertava de les mancances del pla de remodelació de la zona. Considerà que el projecte se centra en aspectes físics, a construir o millorar infraestructures però «no preveu aspectes intangibles que és el que distingeixen una destinació turística». Trobar a faltar «elements més culturals» que diferencien les destinacions turístiques i suposen un motiu per triar el lloc on gaudir d'unes vacances. «Hi ha llocs més barats, la competència és ara molt gran i s'han de cercar característiques pròpies que interessin als viatgers».

En positiu, l'expert destacà que el «master plan» elaborat com a base per dur a terme el projecte té un bon plantejament, sobretot perquè ha tingut en compte les consideracions de tots els implicats en la futura reforma integral de la zona, des dels restauradors, als hotelers, comerciants i residents.Cal recordar que empresaris i veïns presentaren a les administracions 101+1 propostes decidides conjuntament.

Baker féu èmfasi al darrer aspecte i afirmà que és necessari que el projecte involucri i «no deixi fora» en especial els residents de la zona, però també els empresaris i que no se centri només en els turistes. «És un equilibri delicat. Ara sembla que se'ls ha escoltat. No obstant això, el resultat final també ha de reflectir la voluntat de tots», conclogué.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.