El Parlament es constitueix avui amb l'elecció de Munar com a presidenta
La líder d'UM renuncià ahir al seu càrrec al Consell per poder assumir aquest
El nou Parlament de les Illes Balears sorgit de les eleccions del passat 27 de maig es constituirà avui a partir de les 11 del matí amb la presa de possessió dels 59 diputats electes (llevat de de Jaume Matas i Maria de la Pau Janer, del PP, que seran substituïts per Antoni Serra i Sandra Morell, respectivament) i la posterior elecció de la Mesa de la Cambra. Segons el pacte de governabilitat al qual han arribat el PSIB, el Bloc i UM, la líder d'aquests darrers, Maria Antònia Munar, serà la nova presidenta de la Cambra. Segons l'acord i la distribució dels diputats de cada partit, el PSIB trindrà la vicepresidència primera, encara que fins avui no decidiran qui l'ocupa, tot i que serà de Mallorca. Pere Rotger (PP) serà el vicepresident segon; Eduard Riudavets (PSM), secretari primer; i Miquel Jerez (PP), secretari segon.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.