A una setmana de l'inici del curs encara falten dues aules prefabricades

El director del col·legi Sa Quintana digué que no tenen espai on ubicar els escolars

El pati de l'escola acollirà les dues aules prefabricades | Foto: M.NADAL.

TW
0

El director del col·legi públic Sa Quintana de Sineu, Arnau Mateu, critica que a només una setmana de l'inici del curs escolar encara no han arribat dues aules prefabricades que «venim demanant a la Conselleria d'Educació des del passat mes de març», segons Mateu. El director del centre indicà que si les dues aules prefabricades no arriben abans del proper dimecres, dia en què comencen les classes, «tindrem greus problemes d'espai perquè no sabem on hem de col·locar els escolars. Hem telefonat en diverses ocasions a la Conselleria però no hem tingut cap resposta des de la institució. A més, Mateu indicà que «durant el mes de juny vengueren uns tècnics per mirar l'espai en el qual ubicar les aules prefabricades, però des de llavors ençà que no ha tornat ningú».

Actualment, en el pati del col·legi públic està instal·lada una aula prefabricada petita, «però aquesta aula no ens serveix així que estam esperant que se l'enduguin i en duguin dues de més grans», digué Mateu.

Fa sis anys, que a causa de la introducció de l'ESO dins l'ensenyança escolar, els alumnes de tercer foren traslladats a l'institut de secundària de Sineu però a les instal·lacions del col·legi públic es començaren a desdoblar les aules «fins arribar al punt que aquest any tenim totes les aules d'infantil fins a tercer curs desdoblades i si continuam amb aquest ritme, el proper any escolar necessitarem quatre aules prefabricades enlloc de dues», acabà dient el director del centre escolar, Andreu Mateu.

D'altra banda, també s'informà de la intenció de realitzar obres d'ampliació del centre, encara que falten molts detalls per concretar. L'ampliació consistiria en la construcció d'unes quatre aules més, fet que solucionaria el problema de la falta d'espai del col·legi Sa Quintana.