LL.P.Palma.
Un mes després de la inauguració de la millora de la carretera entre sa Pobla i Alcúdia, els conductors d'aquest darrer terme municipal es mostren majoritàriament satisfets amb els seus resultats en el trànsit de la zona, segons una enquesta realitzada pel Consell de Mallorca abans de l'obertura de l'autovia fins a sa Pobla.
Així, un 65 per cent de les persones consultades consideren que l'obertura de la nova carretera ha suposat «més seguretat i més rapidesa» per anar des d'Alcúdia fins a Inca, sa Pobla o Palma. Contràriament a aquesta afirmació, un 29 per cent dels enquestats respon que el resultat de les obres executades per la Direcció insular de Carreteres és «una millora parcial» i que «s'hauria d'haver ampliat més».
Els usuaris enquestats encara coincideixen més en assenyalar que la millora de la via fa que Alcúdia ara estigui millor connectada amb Palma. Així responen un 78 per cent de les persones enquestades per tan sols un 5 per cent que consideren el contrari.
A l'enquesta realitzada pel Consell de Mallorca també es va demanar als ciutadans per quin consideren que és el principal problema d'Alcúdia en matèria de comunicacions. En aquest sentit, un de cada tres alcudiencs assenyalen el port local com el principal problema a resoldre, ja sigui perquè «s'hauria de modernitzar» o bé perquè consideren que actualment «té massa trànsit».
Finalment és destacable que un de cada tres dels ciutadans d'Alcúdia enquestats utilitzen la nova carretera de forma diària, mentre que un altre 47 per cent ho fa setmanalment o sovint.