Sobtada baixada de temperatures a Mallorca, amb mínimes de 8,6 graus
La tempesta afectà Eivissa i deixà fins a 154 litres a l'aeroport pitiús
19/09/05 0:00
J.M./EFE. Palma.
Les temperatures caigueren ahir espectacularment a Mallorca, on es registrà una temperatura mínima de fins a 8,6 graus a Alfàbia a les 11 del matí. Respecte a la mínima de dissabte, les temperatures a Mallorca varen caure fins a 11 graus en amb prou feines 24 hores.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.