Obres Públiques esbucarà un antic pont amb la reobertura del ferrocarril
Els veïns s'oposen a l'enderrocament, tot i la inexistència d'un catàleg de ponts
La reobertura de la línia de ferrocarril que connecta Inca amb Manacor ha tornat a encetar la polèmica. Aquest cop, el debat envers el tren no fa referència al seu desviament per fora de Petra o a la conservació del traçat antic que travessava el poble. Ara, el debat prové de la forta oposició d'un conjunt de veïns a la demolició d'un antic pont de pedra de finals del XIX, per les obres de ferrocarril que realitza la Conselleria d'Obres Públiques. La demolició del pont, que té una alçària de 4'5 metres de llum, respon al projecte de Serveis Ferroviaris de Mallorca, que contempla aixecar una plataforma de gairebé dos metres de desnivell sobre la línia de terra i d'aquesta manera, el tren supera l'alçària del pont. Amb la qual cosa, SFM procedirà a enderrocar aquest element arquitectònic com a solució al pas del tren.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.