Les pimes turístiques tindran vuit marques per competir a Europa
L'objectiu és dotar-les d'exclusivitat i millorar la capacitat negociadora
Palma09/11/01 0:00
El conseller de Turisme, Celestí Alomar, considerà ahir que les vuit marques turístiques dissenyades per l'empresa Arthur Andrerssen, que es començaran a comercialirtzar a la World Travel Market de Londres la setmana vinent, «dotaran de major capacitat negociadora les petites empreses d'allotjament davant els grans operadors turístics, projectaran un imatge diferenciada i especialitzada a l'exterior i fomentaran la desestacionalització». Més de 70 empreses ja s'han adherit a aquesta inciativa.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.