Les pimes turístiques tindran vuit marques per competir a Europa
L'objectiu és dotar-les d'exclusivitat i millorar la capacitat negociadora
Palma09/11/01 0:00
El conseller de Turisme, Celestí Alomar, considerà ahir que les vuit marques turístiques dissenyades per l'empresa Arthur Andrerssen, que es començaran a comercialirtzar a la World Travel Market de Londres la setmana vinent, «dotaran de major capacitat negociadora les petites empreses d'allotjament davant els grans operadors turístics, projectaran un imatge diferenciada i especialitzada a l'exterior i fomentaran la desestacionalització». Més de 70 empreses ja s'han adherit a aquesta inciativa.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- L’Atlàntida Mallorca Film Fest s’espanya amb la reina
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.