L'Executiu anuncia un paquet de mesures davant la crisi aeronàutica
Demana a les companyies que no recorrin als acomiadaments
Palma30/10/01 0:00
El Govern balear anuncià ahir la creació d'una mesa de seguiment de la conjuntura aeronàutica, integradada per l'Executiu, les companyies aèries, les centrals sindicals i els consells insulars. Els eixos de treball de la mesa seran: el respecte pels llocs de feina de les companyies; els ajuts per incrementar l'ocupació dels seients, els plans de formació, les accions de promoció i la negociació amb les companyies per garantir la màxima qualitat del servei i optimitzar-ne les freqüències. La mesa fou presentada pel president, Francesc Antich; el vicepresident, Pere Sampol; el conseller d'Obres Públiques, Francesc Quetglas, i el conseller de Treball, Eberhard Grosske.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.