Embarguen béns per valor de 500 milions a un clan de 'narcos' de Palma

La banda d'«El Seco» ven estupefaents al barri xinès

TW
0

Una altra investigació contra el tràfic de drogues amb l'objectiu de destapar i d'intervenir l'entorn econòmic d'un clan de narcotraficants s'està duent a terme a Palma. La investigació la dirigeix el Jutjat d'Instrucció número 9 i la du a terme l'Udyco. De la mateixa manera que s'ha fet amb el clan de Son Banya, es tracta ara de posar al descobert tots els béns que al llarg dels anys ha anat recollint el clan d'«El Seco», que de sempre es dedica a la venda de substàncies estupefaents, especialment a la zona del barri xinès.

Fins ara la Policia ha intervingut tota una illa situada molt a prop de l'edifici dels nous jutjats; un xalet a Guadix (Granada); i altres xalets, pisos i plantes baixes a Palma. Així mateix, s'ha donat l'ordre judicial perquè quedin embargats entre sis i set comptes corrents en diferents localitats bancàries de la ciutat.

El valor aproximat de tot això són uns 500 milions de pessetes, però les investigacions policíaques continúen, ja que es té constància que els membres del clan tenen més propietats a l'Illa. Els membres del clan són Cristóbal C.C., Ramona C.R., Adriana C.C., Carmen C.C., Susana C.C., Mercedes C.C., Carlos C.C., Ramona C.C., Juan F.F., Francisco C.R. i Adriana C.F.