El ple de l'Ajuntament aprovà, dijous passat, la proposta presentada pel PSOE de suspendre temporalment l'execució de la segona fase del polígon industrial. En una assemblea duita a terme la setmana passada, els socialistes decidiren posar en mans del ple de la corporació l'aprovació d'una norma cautelar per paralitzar durant un any l'execució del nou polígon. Amb aquesta mesura, el debat sobre la polèmica construcció es trasllada a quan es dugui a terme l'aprovació inicial de les Normes Subsidiàries, en les quals es determinarà definitivament si s'executa el polígon. La proposta del PSOE fou aprovada per majoria absoluta gràcies als vots a favor de l'equip de govern (PSOE, PSM).
El Partit Popular s'hi va abstenir al·legant que la junta local del partit encara no s'ha manifestat. El portaveu dels populars, Joan Carles Torrens, afirmà que «de la mateixa manera que en altres partits, a la nostra agrupació existeixen diverses corrents d'opinió respecte d'aquest tema, per la qual cosa ens posicionarem en el debat definitiu». Per la seva part, el PSM, que governa juntament amb el PSOE, qualificà la proposta «d'innecessària però convincent» i afirmà que defensarà «la classificació a rústic dels terrenys afectats per la segona fase del polígon industrial».
Al ple de dijous també s'aprovà la nova reforma circulatòria, que suposarà, a partir de principis de juliol, el tancament al trànsit del carrer del Born i d'un tram de la plaça de l'Església. La intenció de l'equip de govern es habilitar per a vianants aquests carrers i una part important del centre de la vila. Abans de començar les obres, des de l'Ajuntament s'ha considerat convenient dur a terme des d'ara mateix la reforma circulatòria, perquè els habitants del poble s'acostumin a l'habilitació per a vianants que es farà posteriorment.
De fet, la reforma circulatòria s'anirà desenvolupant de manera progressiva i per fases. Al ple també s'informà que l'Ajuntament ja ha destinat una quantitat entorn del milió de pessetes per a la senyalització de tota la zona. El tancament al trànsit del carrer del Born i del tram de la plaça de l'Església disposarà de la subvenció de la Conselleria d'Indústria i Comerç, que aporta diners a aquest tipus d'actuacions als municipis perquè considera que són una bona manera de recuperar els nuclis urbans de les poblacions.