Autoritzada la concentració del Lobby davant la Feria de Abril
La manifestació es farà el proper dia 11 de maig, quan Fageda inauguri la festa
La Delegació del Govern de les Illes Balears ha autoritzat la concentració lúdico-festiva en favor de les festes mallorquines que el Lobby per la Independència realitzarà el proper dia 11 de maig al davant del recinte firal del carrer Camí de Jesús, just en el moment de la inauguració de la Feria de Abril de Palma. Així ho comunicaren al Diari de Balears els portaveus del col·lectiu, Jaume Sastre i Josep Palou, que ahir lliuraren, a les oficines del carrer Constitució, la comunicació de la manifestació per tal de sol·licitar la seva legalització. En un principi, el text del Lobby no volia ser acceptat per part dels funcionaris a les ordres de Catalina Cirer perquè no deia ni el dia ni l'hora de la concentració.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.