Quatre morts en dos accidents de trànsit en el Passeig Marítim i les Avingudes

Tres de les víctimes anaven en un cotxe que fou envestit frontalment per un altre

Així va quedar un dels cotxes accidentats | Foto: A.S.

TW
0

Quatre persones moriren i altres quatre resultaren ferides de diversa consideració en dos accidents de trànsit que tingueren lloc ahir en el Passeig Marítim i a les Avingudes. En el primer fet es varen veure involucrats dos turismes que col·lidiren frontalment i moriren tres dels quatre ocupants d'un dels cotxes. En el segon fet, una ciutadana de 83 anys era atropellada per un totterreny que s'incorporava al tràfic procedent del carrer de Manacor.

Segons informaren fonts de la Policia Local de Palma, que es va fer càrrec de les diligències, els fets tingueren lloc devers les 4.30 de la matinada en un tram proper al Club de Mar, ben davant la discoteca Pacha. Sembla que un turisme marca BMW amb plaques de matrícula T-BBB ocupat per tres persones, que circulava en sentit a Portopí, sortí de la via pel costat esquerre i impactà contra un fanal, envaí el carril contrari i quedà travessat enmig d'aquesta via. En aquell moment un segon turisme marca Peugeot 205 amb quatre persones a l'interior es va veure sorprès per la invasió de carril i col·lidí frontalment contra el primer cotxe. Com a conseqüència de la topada tres dels ocupants del Peugeot perdien la vida, mentre que els altres ocupants d'ambdós cotxes resultaven ferits de gravetat.

La Policia Local i els Bombers de Palma varen ser informats del sinistre i es desplaçaren fins al lloc dels fets, on varen trobar una dramàtica escena. La ciutadana brasilera Rosalia S.V., de 33 anys i Antonio M.V., de 37, que eren conductora i acompanyant en el Peugeot eren morts. Per la seva banda les altres dues ocupants d'aquest turisme, Sheila Oliveira Àlvarez, de 21 anys i Nell C.O., de 19, quedaren ferides molt greus i varen ser traslladades a Son Dureta i la Clínica Femenia, respectivament. La primera d'elles moria ahir horabaixa a les 17 hores després d'estar en estat crític per mort cerebral.

Per altra banda, els tres ocupants del BMW quedaren ferits greus. Es tracta de Gerardo R.B. (conductor), Sergio G. i José Luis R.B., de 31 anys i natural de Mèxic. Ingressaren a la Clínica Juaneda, Femenia i Rotger respectivament amb ferides de caràcter greu. El segon sinistre tenia lloc passades les 10 del matí a la confluència entre les Avingudes i el carrer Manacor. Inés P.C., una ciutadana de 83 anys, era atropellada per un totterreny Mishubishi Pajero. La dona, que anava sola, morí a l'instant per les ferides sofrides.