nubes dispersas
  • Màx: 20°
  • Mín: 16°
20°

Palma és l'únic lloc de les Balears on pot atemptar ETA, segons Madrid

El CIM estudia mesures de seguretat amb la Delegació del Govern

Les forces de seguretat de l'Estat consideren que un dels pocs indrets on podria actuar la banda armada ETA a les Illes és a la capital de la Comunitat Autònoma, a Palma. Així ho manifestà a Diari de Balears la presidenta del Consell Insular de Mallorca, Maria Antònia Munar, que va explicar que encara no s'han reforçat les mesures de seguretat del Consell Insular, però que s'està treballant de manera clara en aquest sentit per tal d'augmentar-hi els controls. Munar va reconèixer que s'havien incrementat les mesures de seguretat i que se seguien les directrius dictades pel Govern de Madrid i per la Delegació del Govern.

El batle de Palma, Joan Fageda, comentà als mitjans de comunicació, congregats davant la plaça de Cort en el tradicional acte de condemna terrorista, que «des de fa mesos des del Ministeri de l'Interior es va alertar els ajuntaments sobre la possibilitat que es produís aquesta escalada d'atemptats de manera indiscriminada, i per això des de l'Ajuntament s'han pres totes les mesures possibles», mesures que ja varen ser publicades en exclusiva en edicions anteriors de Diari de Balears.

L'escalada terrorista va ser ahir un dels temes que ompliren més converses, tant entre els polítics de Cort com entre els periodistes que es varen desplaçar fins a la plaça palmesana per cobrir la informació de les condemnes als actes terroristes. Així, uns indicaren que la nova escalada d'atemptats acabaria de manera ràpida per la seva insostenibilitat, mentre que altres explicaren que desgraciadament s'haurien de viure encara noves concentracions ciutadanes abans que la violència terrorista finalitzàs.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.