El moll Vell de Palma fou ahir al matí l'escenari de sortida de la III Caravana de cotxes per denunciar la violència domèstica organitzada pel Lobby de Dones. Aquesta mobilització és un avanç de la celebració, el proper 8 de març, del Dia de la Dona. L'objectiu de la caravana, composta per cotxes i motos, fou sensibilitzar la població de la violència que pateixen les dones a l'àmbit de la llar.
Segons l'organització, aquesta serp automobilística multicolor
passà per Binissalem, Santa Maria, Consell, Campanet i
Pollença.
Els vehicles partiren del moll Vell adornats amb flors i pancartes
en què es podia llegir el lema: «Tots i totes contra la violència
domèstica».
L'organitzadora de la marxa, Adelia Olmos, indicà que es volia cridar l'atenció sobre la necessitat de prendre posicions davant un problema social «de primera magnitud i donar un missatge d'esperança a les dones que creuen que no hi pot haver per elles un altre tipus de vida que l'angoixa i la por permanent».
A les aturades, la caravana fou rebuda als ajuntaments de les localitats visitades, on les participants llegiren un manifest contra la violència domèstica. També es va distribuir material informatiu.