La Sala demanarà la unificació de les escoles Graduada i del Puig al Govern

Serà necessari construir sis noves aules d'Educació Infantil

TW
0

Els alumnes de l'Escola graduada passaran, a la fi, a l'escola del Puig si el Govern balear atén la petició que li formularà el Consistori llosetí per unificar els dos centres docents.

L'antiga escola graduada construïda l'any 1969 agrupa els nins d'educació infantil en les seves sis aules. Fins l'any 78 aquesta escola era l'única del municipi. Llavors, el creixement de la població escolar obligà a construir la nova escola del Puig, on es traslladaren els cursos d'educació primària.

Des de llavors ençà es ve reclamant el trasllat de les sis aules a la zona del Puig. Ara, un informe sobre les necessitats escolars del municipi elaborat pel director del centre posa de manifest la necessitat de dur a terme aquesta reunificació. En aquest sentit planteja que s'hauria d'envestir la construcció de sis aules noves al Puig. Emperò també explica altres mancances a solucionar com una sala de professors, un laboratori o dues aules per a anglès i per a plàstica.

Els pares, per la seva banda, han fet una carta on es mostren preocupats perquè el pati quedarà molt petit per acollir els més de 400 alumnes que té el col·legi. També exposen que necessiten dues aules per a activitats extraescolars. Aquestes reclamacions seran traslladades a la Conselleria d'Educació per part de l'Ajuntament.