Un bar situat en el carrer Despuig de Palma, en la barriada de Santa Catalina, va ser objecte de dos robatoris durant la nit de divendres a dissabte. Els actes delictius es varen cometre en un curt espai de temps.
Devers les dues i mitja de la matinada un dels encarregats del bar Can Lluc que viu enfront del local mirà per la finestrà del seu domicili i observà com dos individus eren devora la porta en actitud sospitosa. L'home els continuà vigilant i poc després va veure com un dels delinqüents es treia una barra de ferro en forma de palanqueta i començava a forçar la tanca de seguretat del bar.
Els propietaris avisaren el 092 i una patrulla aconseguí interceptar un dels lladres, el qual s'havia ocultat darrere uns cotxes estacionats a les rodalies. L'altre lladre escapà i no pogué ser capturat. L'encarregat de Can Lluc mantingué una conversa amb els policies que havien detingut el jove de devers 18 anys i de nom Andrés, per tot seguit abandonar el lloc després de tancar la porta d'entrada del local.
En tornar al seu domicili, l'home agafà una caixa amb monedes de l'interior de l'establiment i decidí deixar els llums oberts del bar. Els delinqüents havien causat alguns desperfectes en la tanca de seguretat i tan sols s'apoderaren d'una quantitat de doblers sense determinar.
La sorpresa arribà quan cinc minuts després d'abandonar el bar, un altre familiar va observar com la porta tornava a estar oberta. L'encarregat es personà en el local i descobrí que l'havien assaltat de nou. El lladre o lladres s'havien emportat aquesta vegada 25 capses de tabac i tota la recaptació d'una màquina escurabutxaques que prèviament havia estat forçada.
La mala sort persegueix aquest bar perquè durant la nit de divendres de la setmana passada dos individus varen cometre un important robatori. En aquesta ocasió aconseguiren un botí de 800.000 pessetes en efectiu, menjar, electrodomèstics i licors. Se sospita que els lladres eren els mateixos que protagonitzaren el primer assalt de la matinada d'ahir.
El perjudicat ha presentat una denúncia a la Policia Local i ara
s'està investigant qui poden ser els autors d'aquests delictes.
Els locals i comerços del carrer Despuig han sofert les darreres
setmanes alguns intents de robatori, els quals han estat avortats
pels mateixos veïns la majoria de vegades. Per aquest motiu, els
habitants de la zona sol·liciten dels cossos de seguretat una major
vigilància durant les nits.