nubes
  • Màx:
  • Mín:

Els estudiants de la UIB boicotegen el servei de bar i de menjador del campus

Consideren «indigna» la relació qualitat-preu

Els estudiants de la UIB es rebel·laren ahir contra l'empresa concessionària de tots els bars i els menjadors del campus, que segons els alumnes i alguns representants del professorat, «és cara i ofereix una qualitat deficient». Aquesta empresa és Cater II.

Per protestar, ahir es varen concentrar centenars d'estudiants al bar-menjador de l'edifici Ramon Llull de la UIB i, després de penjar pancartes reivindicatives que feien esment a la «innacceptable» relació qualitat-preu, varen dinar a les taules del local, però amb els aliments que cadascú va dur de casa seva.

A les reivindicacions d'una millora de la qualitat del menjar i dels preus, s'hi ha de sumar la protesta contra la manca d'espai d'alguns dels serveis, com és el cas del menjador del Ramon Llull a partir de les darreres reformes fetes, també contra l'explotació dels treballadors i contra l'«abús monopolista», que impedeix la competència i, per tant, no hi ha possibilitat de triar entre diferents ofertes.

Els alumnes que ahir es concentraren estan disposats a continuar amb les protestes, que traslladaran al menjador central i que faran extensibles al Rectorat, perquè, segons consideren, «el servei oferit per l'empresa adjudicatària no és digne d'una institució pública».

Entre les persones concentrades ahir, cal destacar el conegut professor Grimalt, del Departament de Filologia Catalana de la UIB, i que es va sumar a la protesta de manera oberta i bel·ligerant. Igualment que la resta dels estudiants, el professor també va dur el dinar de casa seva per considerar dolentes les condicions econòmiques i qualitatives del servei.

Els estudiants animen tota la comunitat universitària a no consumir com a mesura de pressió per millorar el servei.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.