nubes dispersas
  • Màx: 13°
  • Mín: 10°
11°

La indignació popular obliga El Corte Inglés a demanar disculpes per haver discriminat una clienta catalanoparlant

El compte oficial d'El Corte Inglés s'ha disculpat davant la periodista i escriptora Eva Piquer amb el següent text: «lamentem sincerament el que t'ha passat. Després d'investigar-ho, hem detectat un error humà d'una persona recentment incorporada al Call Center. Ens avalen 60 anys a Catalunya i t'assegurem que aquesta resposta individual no correspon a cap estratègia corporativa».

Cal recordar que aquest divendres passat Eva Piquer va fer una consulta en català a la web d'El Corte Inglés sobre la venda d'entrades d'un concert. La resposta la va sorprendre: «Lo sentimos pero no te entendemos».

L'escriptora i periodista, molt activa a Twitter, va fer una piulada on

hi deia «He enviat un mail en català a El Corte Inglés. La resposta us sorprendrà (us juro que a mi m'ha sorprès)».

Piquer ha explicat que ha rebut un missatge de Twitter que deia que li havien bloquejat el compte i que només li tornarien si esborrava la piulada.

Els fets varen ser àmpliament reproduïts a Twitter i molts pocs mitjans se'n feren ressò. Al final, l'onada de protestes i la indignació popular han obligat els grans magatzems a rectificar i demanar disculpes a Piquer al mateix temps que manifesten que la resposta que va rebre «no correspon a cap estratègia corporativa».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per adéu, fa 12 mesos

Ja hi anava ben poc, però ara serà encara menys.
Així s´hauria de tractar a tots els discriminadors i supremacistes castellans.



Les disculpes no serveixen per a res. Llocs com aquest no es mereixen cap segona oportunitat. Un detall com la llengua de comunicació és a la 1a. pàgina de la praxi comercial, i ells no ho compleixen.
Adéu a l´innombrable corte.

Valoració:1menosmas
Per Jaume, fa 12 mesos

La persona del Call Center a la que s'atribueix la infame resposta, si és que realment existeix, demostra una manca de professionalitat i de sensibilitat cap al client dignes de l'acomiadament. Si no entens el català i t'arriba una consulta en aquest idioma, el que has de fer és consultar a un superior o a un company per esbrinar com respondre correctament, no desempallegar-te del problema de manera tan poc sensible.

Valoració:10menosmas
Per Veritas, fa 12 mesos

Te lo diré en castellano para que lo entiendas.
"Cree el ladrón, que todos son de su misma condición".
"Solo habla del infierno, un condenado". Solo habla de exceso de tiempo, al que le sobra. Te pasas todo el día frente a la pantalla.
Si crees que rezar sirve para algo, reza. Mejor empieza por los que tienes en casa.
No mereces ni una letrita más.
Que te den.

Valoració:-2menosmas
Per Claro que sí, guapi, fa 12 mesos

@veritas



A ti, en realidad, te da igual la lengua.
Si piden disculpas, mal.
Si no las piden, mal.
Eres un ser triste y gris.
Un/a amargado/a de la vida, vaya.
Me recuerdas alguien.
Nunca te irá nada bien porque tienes demasiado tiempo libre o pocos amigos.
Me das mucha pena.
Rezaré por ti.

Valoració:-14menosmas
Per Vaja, vaja!, fa 12 mesos

Que s'hagin excusat em sembla bé. Que ho hagin fet tutejant la clienta ofesa, no m'ho sembla gens.

Valoració:12menosmas
Per veritas, fa 12 mesos

"Excusatio non petita, accusatio manifesta".



Per jo, en lloc d'arreglar-ho més heu han atabacat més. Continuen tutejant a sa clienta desmostrant sa seva mala educació.



No pens dir res pus. Bon día.

Valoració:6menosmas
Per En hi ha de pitjors, fa 12 mesos

Almanco han demanat disculpes.
Pitjor ha fet la italiana que té un restaurant també a Catalunya, que se nega a servir a la gent que parla en Català, però que després s'en va per les televisions porroneres per fer se ella la víctima i reivindicar el seu "dret" de.prohibir que no se parli Català a Catalunya.

Valoració:21menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente