“El ciutadà és ara el vertader redactor dels mitjans de comunicació”
Palma acull un col·loqui sobre les possibilitats de les xarxes socials, coincidint amb la presentació de l’empresa Vinklum
Palma 21/10/11 0:00
L'estratègia, el lideratge, l'estudi i la participació en les xarxes socials són les claus d'una comunicació eficaç.
Així es va posar de manifest ahir en una xerrada col·loqui celebrada al saló d'actes de la seu central de Sa Nostra a Palma, amb la intervenció de destacats professionals espanyols de la comunicació corporativa i que va servir, alhora, com a presentació de l'empresa Vinklum, que posa en marxa la veterana firma mallorquina Publicitat Matas. La cita sobre les noves estratègies de comunicació va comptar amb la presència de Cristóbal Fernández, responsable de comunicació de la xarxa social Tuenti, que disposa avui de 12 milions d'usuaris, bona part dels quals són menors de 35 anys.
També a Ara
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.