Canviar la tarifa del mòbil podria estalviar 5.200 milions als usuaris
Una enquesta de l'associació de consumidors OCU apunta que la majoria es desentén d'aquest aspecte
El sector de les telecomunicacions és el que més reclamacions acumula | Foto: Efe
Els ciutadans de l'Estat podrien estalviar 5.200 milions d'euros a l'any en telefonia mòbil mantenint-ne el consum si hi triassin la tarifa més barata, segons una enquesta efectuada per l'OCU entre més de 4.000 clients. D'acord amb l'associació de consumidors, és precisament en la política de preus on més diferències s'aprecien entre les empreses de telecomunicacions. No obstant això, malgrat que la factura és una de les queixes més recurrents entre els consumidors, la meitat dels usuaris reconeix que mai no ha canviat de tarifa.
Així, els clients dels Operadors Mòbils Virtuals (OMV) Pepephone, Másmovil i Symio són els que es mostren més satisfets de la seva companyia a causa d'uns preus més econòmics i transparents i a una atenció millor del client, mentre que Pepephone, Yoigo i Euskaltel són els que menys reclamacions han rebut, segons aquesta mateixa enquesta. Entre les queixes més habituals, es troben les esperes en el servei de consulta, cosa que s'afegeix, segons els clients, a la "poca amabilitat" dels qui n'estan al capdavant. En concret, Movistar, Vodafone i Orange són els més mal valorats. Quant a la qualitat de les trucades, l'11% dels consultats afirma que aquesta prestació és sovint "dolenta" i un 33% considera que ho és de vegades.
També a Ara
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.