El nombre de clients que consulta internet per informar-se abans de comprar un cotxe creix un 70%, segons un estudi
Un total de 2'95 milions de clients van consultar portals de motor a internet durant el tercer trimestre de l'any per informar-se sobre l'oferta de vehicles nous i d'ocasió, fet que suposa un augment del 69'5% respecte dels 1'74 milions d'usuaris comptabilitzats en el mateix període del 2004, segons el panell d'audiències de Nielsen NetRatings. El nombre de pàgines vistes per potencials compradors en el tercer trimestre del 2005 es va elevar a 331 milions, cosa que es tradueix en una progressió del 233% en comparació del mateix període de l'exercici precedent. La mitjana de pàgines vistes per usuari va passar de 57 a 112. Cada usuari va fer una mitjana de 8'6 sessions o visites a aquests portals, fet que suposa un augment del 45'7% respecte al tercer trimestre de l'any passat. Els internautes van navegar gairebé 44 minuts de mitjana, gairebé vint minuts més.
També a Ara
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.