El nombre de clients que consulta internet per informar-se abans de comprar un cotxe creix un 70%, segons un estudi
Un total de 2'95 milions de clients van consultar portals de motor a internet durant el tercer trimestre de l'any per informar-se sobre l'oferta de vehicles nous i d'ocasió, fet que suposa un augment del 69'5% respecte dels 1'74 milions d'usuaris comptabilitzats en el mateix període del 2004, segons el panell d'audiències de Nielsen NetRatings. El nombre de pàgines vistes per potencials compradors en el tercer trimestre del 2005 es va elevar a 331 milions, cosa que es tradueix en una progressió del 233% en comparació del mateix període de l'exercici precedent. La mitjana de pàgines vistes per usuari va passar de 57 a 112. Cada usuari va fer una mitjana de 8'6 sessions o visites a aquests portals, fet que suposa un augment del 45'7% respecte al tercer trimestre de l'any passat. Els internautes van navegar gairebé 44 minuts de mitjana, gairebé vint minuts més.
També a Ara
- A la mort d'en Joan Taverner
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- Taula redona a Palma sobre els drets lingüístics i la diversitat a l'escola
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- El PSIB-PSOE fa una crida a la participació en la Diada per la Llengua davant els atacs del Govern al català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.