Caja Madrid pateix un nou intent d'estafa als seus clients d'internet
Caja Madrid ha patit durant l'últim cap de setmana un nou intent d'engany en forma d'enviament massiu de correus electrònics amb la intenció d'obtenir les claus d'accés als comptes dels seus clients, encara que fonts de l'entitat bancària han apuntat a Europa Press que «no s'ha produït cap ús fraudulent de dades». El servei de seguretat informàtica de Caja Madrid ha detectat recentment que quaranta dels seus 1'5 milions de clients havien rebut un correu electrònic en què se'ls sol·licitava el DNI i la seva clau d'usuari de banca electrònica. S'hi apuntava que, a causa d'«algunes incidències» observades en el servei de banca en línia de Caja Madrid, era «obligatori» comprovar les seves dades, ja que, en cas contrari, «el seu compte o targeta podria estar subjecta a la suspensió temporal». Quan l'internauta punxava a l'enllaç era redirigit en un lloc web que aparentava ser el lloc web oficial de l'entitat bancària encara que, en realitat, es tracta d'un lloc web ubicat a Polònia.
També a Ara
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.