L'Estudi General d'Internet presenta la seva metodologia d''Auditories Contrastades'
L'Estudi General d'Internet (EGI) ha presentat la seva metodologia per al control publicitari a Internet, les 'Auditories Contrastades', l'objectiu de les quals és «garantir les dades de resultats d'impacte publicitari disposant de tres referents independents i contrastar-les», segons ha informat en un comunicat. Aquestes auditories travessen els programes de control de publicitat existents per «minimitzar» les possibilitats d'error o frau, amb la finalitat de crear una «major seguretat i fiabilitat en el món de la publicitat a la Xarxa». Per fer aquestes auditories, l'EGI comptarà amb tres referents: resultats de l'EGI (jerarquització del trànsit i càlcul aproximat de visites), auditoria de webs de l'EGI (control de trànsit, visites i pàgines vistes) i servidors publicitaris ('ad servers') homologats.
També a Ara
- MÉS presenta a Sóller les seves propostes contra la massificació turística: «Sense decreixement no hi ha futur»
- Els treballadors del 112 de les Balears demanen una gestió pública, responsable i de qualitat del servei
- A la mort d'en Joan Taverner
- Mor el mallorquí Rafa Rullán, llegenda del bàsquet
- La 43a Fira del Llibre se celebrarà a la plaça d’Espanya de Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.