L'Estudi General d'Internet presenta la seva metodologia d''Auditories Contrastades'
L'Estudi General d'Internet (EGI) ha presentat la seva metodologia per al control publicitari a Internet, les 'Auditories Contrastades', l'objectiu de les quals és «garantir les dades de resultats d'impacte publicitari disposant de tres referents independents i contrastar-les», segons ha informat en un comunicat. Aquestes auditories travessen els programes de control de publicitat existents per «minimitzar» les possibilitats d'error o frau, amb la finalitat de crear una «major seguretat i fiabilitat en el món de la publicitat a la Xarxa». Per fer aquestes auditories, l'EGI comptarà amb tres referents: resultats de l'EGI (jerarquització del trànsit i càlcul aproximat de visites), auditoria de webs de l'EGI (control de trànsit, visites i pàgines vistes) i servidors publicitaris ('ad servers') homologats.
També a Ara
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.