AOL Time Warner sota pressió per la seva estratègia a Internet
AOL Time Warner Inc. està sota pressió perquè expliqui tant la seva estratègia per recuperar el creixement en la seva unitat d'internet, com els detalls sobre la construcció de serveis d'alta velocitat i subscripció. La companyia, a la qual pertanyen Madonna, CNN, la revista People i 34 milions de subscriptors online, s'ha vist perjudicada per les despeses de publicitat. Els seus problemes s'han aprofundit per una confosa estratègia per passar els seus clients a les connexions d'alta velocitat i el lent creixement del seu negoci d'accessos. S'espera que doni a conèixer la seva més gran pèrdua neta en un trimestre a l'informe de guanys de la pròxima setmana i els inversionistes esperen que hi hagi transparència en tot, des dels seus plans per recuperar el creixement fins a qüestions de la seva situació financera, les que recentment han afectat les acciones. AOL Time Warner ha d'asumir un càrrec de 54.000 milions de dòlars per un canvi en la comptabilització del fons de comerç a causa de la baixada en el valor de la compra Time Warner per part d'AOL, que va pujar als 106.200 milions de dòlars, decisió que molts consideren un gran error.
També a Ara
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Aturen un bus turístic a Palma per a denunciar la turistificació i la mercantilització de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.