El 25% dels directius espanyols creu que Internet influeix a les vendes
Madrid17/04/00 0:00
El 25 per cent dels directius espanyols considera que l'ús d'Internet influeix a les vendes de les seves empreses, la qual cosa suposa superar en 15 punts el percentatge d'executius que fa un any considerava que la utilització de la xarxa afectava al volum de negoci. Segons un estudi elaborat per l'Institut d'Estudis Superiors de l'Empresa (IESE) i la consultora Burson-Marsteller, pel que s'han entrevistat a alts càrrecs de més de 1.000 empreses, el 68 per cent dels enquestats senyalà que Internet «ha canviat les comunicacions internes i externes de les seves empreses». Només un 4 per cent dels directius entrevistats afirmà que l'ús de la xarxa no ha influït ni a les vendes ni a la tecnologia de la seva companyia.
També a Ara
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- L’Atlàntida Mallorca Film Fest s’espanya amb la reina
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.