Microsoft i Ford llancen un servei de venda d'automòbils per Internet
Microsoft Corp. i Ford Motor Co. llançaren dilluns dia 20 de setembre un nou servei per als consumidors que vulguin comprar automòbils per Internet i digueren que l'empresa conjunta es cotitzarà a la llarga en el mercat de valors. L'empresa cobrarà forma amb el servei de Microsoft a la Web MSN Carpoint i enllaçarà als compradors d'automòbils amb els sistemes de fabricació i subministrament de Ford. De la mateixa forma, permetrà als clients col·locar ordres i expresar la seva reacció a la disponibilitat i dates d'entrega en els concessionaris locals. Inicialment, Microsoft, líder mundial de la indústria de software, tindrà una participació majoritària a l'empresa. Ford i altres «líders claus de la indústria de l'automòbil» participaran a l'empresa. Ford és el primer inversionista de Microsoft per el projecte, però la magnitut de la seva participació i la d'altres possibles socis no fou comunicada
També a Ara
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- L’OCB impulsa una campanya perquè les famílies coneguin els beneficis d’escolaritzar els infants en català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.