CaixaBank, la pitjor empresa del 2022 segons els consumidors
L'organització FACUA - Consumidors en Acció ha revelat que els consumidors han escollit CaixaBank com La Pitjor Empresa de l'Any, amb un 39% dels vots. També estaven nominades a aquesta categoria les empreses Vodafone i Endesa.
També a Ara
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hice un ingreso por cajero hace treinta dias.Dicho cajero se comió 50 euros sin entregar justificante.Me dijeron que me avisarian , todavia estoy esperando. A ver quien se queda el arqueo de caja? Una verguenza.
La Caixa fa el mateix que la competència teòrica, BBVA, Santander, O qualque altra. No hi veig diferència, ja que jo he fugit corrent del BBVA, era inaguantable.
És un vertader desastre. No just s'han engolit centenars de milers de mil.lions dels doblers públics que no tornaran mai, o de que han acomiadat a milers dels seus treballadors, sinó que pareix que el seu consell d'administració se reuneix periòdicament, per veure quins plans se poden seguir, per fer cada dia la vida més impossible als seus clients. Jo me demano si aquests directius, que tothom sap que son molt intel.ligents i no ho fan per torpesa, no estaran cercant posar la entitat al llindar de la fallida perque l'Estat els torni pagar un altre rescat. Perque si la primera vegada els va sortir rodó, no hi ha cap motiu pel qual no hagi de ser igual a la segona.
Yo no sé si es la peor, o no. Como cliente, puedo decir que es realmente impresentable. No me voy de ella, pues tengo la impresión que la competencia se viste en el mismo sastre.