Wert analitza amb les comunitats el decret d'especialitats docents i la implantació de la LOMQE
El ministre d'Educació, Cultura i Esport, José Ignacio Wert, analitzarà avui dimecres amb les comunitats autònomes l'esborrany del decret d'especialitats de la professió docent, un text bàsic que finalment no inclou la possibilitat d'assignar l'ensenyament de matèries a Educació Secundària, Batxillerat i Formació Professional a docents especialitzats en d'altres branques de coneixement.
Així ho han explicat fonts del Ministeri, que han informat que la Conferència Sectorial d'Educació es reunirà a Madrid a partir de les 16.
A la trobada també s'informarà els consellers autonòmics dels currículums de Secundària i Batxillerat aprovats el passat mes de desembre per prosseguir amb la implantació de la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat de l'Educació (LOMQE) en aquests nivells en el curs 2015-2016, així com de l'avaluació que es durà a terme a tercer de l'ESO.
Respecte al decret d'especialitats docents, Educació ha preparat un document de caràcter tècnic i bàsic per adaptar-lo a les necessitats que exigeix la Llei Orgànica de Millora de Qualitat de l'Educació (LOMQE), i que és necessari aprovar perquè es pugui començar a aplicar la llei en els esmentats nivells d'ensenyament a partir de setembre de 2015.
Al seu moment, el ministeri va assegurar que aquesta decisió es va prendre, d'acord amb tots els sindicats de l'ensenyament.
També a Ara
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.