La tabaquera Phillip Morris davalla el preu dels seus cigarrets entre 40 i 45 cèntims
Altadis estudia la situació del mercat després de pujar dimecres les seves marques entre 25 i 40 cèntims
Palma27/01/06 0:00
La tabaquera americana Phillip Morris ha davallat el preu dels seus cigarrets entre 40 i 45 cèntims. És la reacció de l'empresa que comercialitza marques tan conegudes com Marlboro, Chesterfield o L&M, a la pujada d'imposts decretada pel Consell de Ministres divendres passat i que es fa pública després que Altadis, la seva principal competidora a l'Estat, decidís dimecres pujar els seus productes entre 25 i 50 cèntims. Aquesta darrera companyia ha anunciat que estudiarà com queda el mercat ja que la situació ha canviat «substancialment».
També a Ara
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- L’Atlàntida Mallorca Film Fest s’espanya amb la reina
- SIAU critica la Conselleria d'Educació per «ressuscitar places compartides per afavorir noms concrets»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.