Català, un càstig de llengua estrangera
09/02/24 18:17
Acabam de viure, fa uns dies, l’esperpèntica equiparació del Català a les llengües estrangeres per part del conseller d’educació. Per més inri, recordem que l’esmentat dirigent és llicenciat en filologia catalana, encara que pels seus fets, dia rere dia, sembli impossible de creure.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja fa estona que ens hauríem de plantejar quina és l’estratègia més intel·ligent per resistir l'ofensiva permanent de PP i VOX (perdonau la redundància) contra el català. Sense gens d'esforç aconsegueixen fixar la idea de la (oficialment!) llengua pròpia com una nosa, un problema, un entrebanc... No fan falta instruccions, ordres ni decrets per fer mal. En tenen prou una declaració o una entrevista. Si tot aquest discurs tòxic no fos repetit i contestat de forma automàtica i irreflexiva potser quedaria com el que és, fanatisme i beneitura que es qualifica per si mateix.