NoVagiPerDit
Prohens intenta enganar els representants de la comunitat educativa... però no ho aconsegueix
03/11/23 13:53
Mentre PP i VOX ja havien tancat un acord que contempla que el Govern subvencionarà i instigarà la segregació de l'alumnat per raó de llengua, Prohens pretenia fer-se una fotografia amb els representants de la comunitat educativa a qui havia citat al Consolat de Mar a les 11.30 del matí, després que les entitats haguessin sol·licitat reiteradament una reunió.
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si els representants de la comunitat educativa i els seus companys de viatge, s'haguessin manifestat les dues passades legislatures, denunciant la covardia dels integrants del govern de n'Armengol referida a la política lingüística inexistent durant els darrers vuit anys, potser ara no hi haria aquestes corregudes en defensa del català.
Alerta, la versió que s'està escampant arreu és que els representants de la comunitat educativa sol·licitaren una entrevista amb la presidenta del govern pp-vx i després (sense cap motiu) la deixaren plantada, fent un lleig institucional. Convé tenir els nostres propis canals d'informació per evitar o contrarrestar aquesta mena de notícies intoxicadores.
Sra. Prohens vostè és una mallorquina borda, està venent a bocx lo poc que tenim, per el poder, i críticau en Pedro Sánchez, falsa i repugnant.
Es comenta que s'ha vist en Simulavagues comprant vàries bosses de Quelites, i que ja està preparant un altra simulacre de vaga de fam. El Govern ja tremola davant l'embat de l'expert en el CNI.