L'apunt
Zaventen, Malbeek, Idomeni...
22/03/16 0:00
La tercera guerra mundial s'està desenvolupant des de principi d'aquest segle i Zaventen, Malbeek i Idomeni són els darrers escenaris (de moment) d'aquest conflicte cruent, multipolar i d'abast planetari.
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La guerra de Siria ès una esca per a que se fiquin els beneits. Està promoguda per Israel i els Saudís. Dins Israel i els Saudís li pot aficat "Usrael" (EUA), i una cosa que proposa en Trump ès que el EUA surti de aquesta trampa. ¿Suposem que en Trump sigui president, el assassinaran com el Kennedy, o li muntaran un 13-S com a en Bush?
Amed, Cizir, Nusabyn, Silopi, Alep, Damasc, Sana'a, El Aaiun, es cor de l'Àfrica...
Aquests fets i tantíssims d'altres que han ocorregut abans, ens demostren la poca eficàcia de les Nacions Unides a l'hora d'aturar conflictes armats entre diversos països o diverses faccions en un mateix país. Mentre no hi hagi un organisme internacional amb poder suficient per aturar qualsevol guerra, no podrem viure tranquils. I no hi haurà tal organisme mentre els més poderosos del món puguin vetar les seves decisions. La pau no és desitjada per tothom, vet aquí el gran problema!