Pericay: «De tots els candidats del partit, som l'únic que viu a Balears»

TW
10
Curiosa entrevista, la feta per la periodista Cristina Polls al filòleg català i candidat de Ciutadans Xavier Pericay i publicada a Ultima Hora. Plena de respostes extravagants i que denoten un desconeixement molt gran de la política mallorquina, és digna de ser estojada. Hi ha, però, una resposta que resulta demolidora per als interessos del seu propi partit i que demostra fins a quin punt Ciutadans és una força política sense arrels a Mallorca i menys encara a les altres illes: "De tots els candidats del partit, som l'únic que viu a Balears" contesta Pericay a la pregunta de quin mèrit varen veure els seus companys de partit en ell.
 
Punxada de l'acte central de Ciudadanos

Tot i la projecció mediàtica de què gaudeix Albert Rivera, ahir la seva visita a Palma va cridar l'atenció de menys d'un centenar de persones. Ahir Ciudadanos va fer el seu acte central a Mallorca, concretament a la sala d'actes de l'ONCE a Palma i tot i que l'aforament és per a més de 200 persones, la sala oferia un aspecte més aviat dessolat.

Rosa Díaz fracassa a la Porta de Sant Antoni

Si Albert Rivera no va omplir la sala, Rosa Díaz no tenia ni sala en la seva visita a Palma. Per no tenir, no tenia ni un modest cadafal, així que es dirigí a la vintena de seguidors que havia aconseguit aplegar UPyD, dreta damunt un banc de la Porta de Sant Antoni.

#NoVagiPerDit pretén recollir aquelles informacions que, tot i no ser oficials, són d'interès per als lectors. Envia'ns una pista a novagiperdit@gmail.com