No vagi per dit

TW
2

Diéguez versus Delgado
Dins el PSIB es parla molt de la intervenció que tindrà demà en el ple el diputat Antoni Diéguez. Segons companys seus, "està convençut que Carlos Delgado amaga qualque cosa respecte de les llicències de caça". Diéguez prepara la seva intervenció en solitari perquè no hi hagi filtracions.

Ben acompanyat
Dissabte horabaixa va ser vist al carrer dels Oms de Palma un molt alt càrrec del Govern Bauzá fent passes davant la merceria Sueños, que al mostrador exhibeix roba interior, algunes ‘picardies' i pijames. L'alt càrrec, fadrí i que té uns 50 anys, esperà fins que sortí una joveneta mulata, de les que fan mirera. Amb ella partí visiblement content costa avall.

Sarah Alonso vol congrés
Al consell polític del PSIBde dissabte passat hi hagué una sorpresa. La militant Sarah Alonso (filla de l'històric Emilio Alonso) reclamà un congrés extraordinari. Li donà suport Carles Bona. La proposta fou rebutjada per àmplia majoria.

Nou càrrec per a Bonet
Dissabte el diputat Cosme Bonet fou nomenat nou secretari de Política Autonòmica del PSIBen substitució del menorquí Antoni Gómez, que fou batle d'Alaior.

Director nou
El nomenament del nou director de l'Estat a Menorca, el capità de fragata Javier López-Cerón Posada (Cartagena, 1958), que signarà avui la delegada del Govern, Teresa Palmer, es produeix just abans del dia de la Constitució. A Menorca hi ha tota classe d'apostes i comentaris entorn de si intervindrà en aquest acte institucional.