No vagi per dit
26/12/10 0:00
Missatge de Nadal
La presidenta del Consell de Mallorca va reclamar "unitat" durant el tradicional missatge de Nadal "per derrotar una crisi que afecta tot el món". Francina Armengol es mostrà, així i tot, optimista amb vista al futur i recordà les adversitats superades durant el 2010.
També a Opinió
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Gràcies per s'aclariment
En Jorge Arturo Muñoz diu que estamos en España y en España se habla español, considera que obligar a aprender o hablar catalán en Mallorca o en Cataluña es una imposición porque estamos en España; en cambio obligar a aprender o hablar castellano (español) en Madrid, en Mallorca o en Cataluña es perfectamante lógico y no es ninguna imposición porque al fin y al cabo estramos en España y el español es la lengua común gracias a Franco, que la impuso en las escuelas de toda España sin excepción, logrando así una Unidad Nacional que debemos preservar. ¡ARRIBA ESPAÑA!
I què diu de sa política lingüística aquest tal Jorge Arturo Muñoz?