El 2011 serà un any dolent
Els experts polítics i econòmics coincideixen que l'any que ve serà molt difícil per a la creació de feina
Palma15/11/10 0:00
En només uns dies de diferència, el conseller d'Economia del Govern balear, Carles Manera, i el ministre de Treball, Valeriano Gómez, han coincidit amb la mateixa recepta: durant el 2011 la creació de feina serà poc significativa, si no quasi inexistent, tant a les Balears com al conjunt de l'Estat. Manera va ser criticat per haver fet aquestes prediccions, fins i tot per companys del seu partit, el PSOE. Però sembla que els fets són tossuts.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I així fins al menys l'any 2016, a no ser que la gent digui basta i posi a tots els tecnòcrates actuals, economistes, polítics i especuladors a sembrar raves i prengui el futur en les seves mans.