No vagi per dit
01/09/10 0:00
El sumari de l'Ibatur
Missers que analitzen al mil·límetre el sumari del cas Ibatur, batiat com a Passarel·la, estan molt sorpresos de les declaracions de Felip Ferré, també implicat en el cas Cedeib (Scala). Consideren que fa "acusacions sense proves implicant-hi altres persones". Com se sap, Felip Ferré és parent de Maite Areal, la dona de Jaume Matas. Veurem com acabarà la cosa.
També a Opinió
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
- L'OCB desmunta les fal·làcies del Govern sobre el català a la sanitat
- Pere Garau recupera la Revetla, història viva de la barriada
- Veïns de Son Sardina i sa Garriga fan públic el «suport a les mobilitzacions docents»
- Una mallorquina, entre els activistes de la Marxa a Gaza retenguts a l'aeroport del Caire
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però veiam. Que no recordau aquell tango que es féu tan popular que deia "que veinte años no es nada"? El que compta és que ara ja es fa (si no ens enganyen). I n'hem d'estar ben contents i mostrar-nos molt agraïts pel fet que només transcorreguts vint anyets de no res s'hagin decidit a acomplir la llei. Servei exemplar, aqueix d'Atenció a la Ciutadania. Que segueixin així i algun dia els daran un premi.
Sobre les comunicacions en llengua catalana a la ciutadania: o no es feia així això de les comunicacions a la ciutadania ? ? ? Aquesta sí que és bona! Vint anys per complir una llei i encara s'ha de veure si ho faran ! ! ! Mentre els representants dels partits nacionalistes no espanyols donin suport a psoE o pp a canvi de res, anirem arreglats del tot.