Corren temps dolents per a la salut, amenaçada per una epidèmia d'obesitat, i per això la ministra anglesa Gillian Merron ha proposat els Simpson com a vehicle publicitari de la campanya Change4Life, sota el lema "Menja bé, mou-te i viu més temps". És difícil pensar en Homer (Simpson) com a portaveu de res que sigui dietèticament edificant (entre altres motius perquè reivindica l'alcohol com una forma de vida i perquè en el capítol 7 de la temporada 7 comença a menjar sense control per aconseguir una obesitat discapacitant i poder fer feina des de casa), però la ministra anglesa ha dit que els Simpson són coneguts arreu i que la gent no està per missatges gaire subliminars.
Cosa que és contradictòria, perquè suposa assumir que han passat els temps de Popeye, que ara cap nin (i pocs pares i mares) no acceptaria el suggeriment de menjar espinacs i que només un tipus tan fenotípicament impresentable com Homer (Simpson) té poder de convicció sobre la nostra dieta. Al Regne Unit creuen en el mestratge dels dibuixos animats, perquè Wallace i Gromit fan d'amfitrions, fins al novembre, d'una exposició sobre creativitat científica i artística al Museu de la Ciència de Londres.
Homer (Simpson) aconsella
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Comentaris
De moment no hi ha comentaris.