nubes dispersas
  • Màx: 18°
  • Mín: 11°
17°

Homer (Simpson) aconsella

Corren temps dolents per a la salut, amenaçada per una epidèmia d'obesitat, i per això la ministra anglesa Gillian Merron ha proposat els Simpson com a vehicle publicitari de la campanya Change4Life, sota el lema "Menja bé, mou-te i viu més temps". És difícil pensar en Homer (Simpson) com a portaveu de res que sigui dietèticament edificant (entre altres motius perquè reivindica l'alcohol com una forma de vida i perquè en el capítol 7 de la temporada 7 comença a menjar sense control per aconseguir una obesitat discapacitant i poder fer feina des de casa), però la ministra anglesa ha dit que els Simpson són coneguts arreu i que la gent no està per missatges gaire subliminars.

Cosa que és contradictòria, perquè suposa assumir que han passat els temps de Popeye, que ara cap nin (i pocs pares i mares) no acceptaria el suggeriment de menjar espinacs i que només un tipus tan fenotípicament impresentable com Homer (Simpson) té poder de convicció sobre la nostra dieta. Al Regne Unit creuen en el mestratge dels dibuixos animats, perquè Wallace i Gromit fan d'amfitrions, fins al novembre, d'una exposició sobre creativitat científica i artística al Museu de la Ciència de Londres.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.