Operació Gürtel
Es tanca el cercle entorn de Camps
El vessant valencià del cas Gürtel continua endavant, amb el president de la Generalitat a punt de ser jutjat
L'adagi assegura que, amb una mala llei, un bon jutge pot fer justícia i que un mal jutge, amb una bona llei, pot no fer-ne. Ampliat a la investigació i a la instrucció, aquest adagi sembla cobrar vida en una Espanya on l'Administració de la Justícia ens mostra sovint episodis desconcertants. La perplexitat ciutadana creix en desbordar-se les previsions sobre la capacitat judicial de sorprendre'ns en un o altre sentit.
L'actitud judicial en el vessant valencià del cas Gürtel és de les que aporten vitamines a la imatge, tan anèmica, de la Justícia. Sense que aquesta decisió ens permeti prejutjar els indicis com a fets comprovats, el cert és que l'acumulació de proves i la seva bona gestió per part de la Justícia estan tancant el cercle entorn de Francisco Camps i algunes persones del seu entorn polític, com en un recordatori d'una llei que ha de ser igual per a tothom.
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- La Universitat Catalana d’Estiu celebra la 57a edició amb una destacada participació mallorquina
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Idò s'europea no demostra ser mellor si avala sa il·legalització de partits polítics
La justicia en aquest estat de catró està en mans dels titellers o polítics. Ens podem jugar un pèsol que en Camps se'n sortirà, sigui d'una manera o d'una altra. Exemples com Gabriel Cañellas, culpable però prescrit, o Jaime Matas, no investigat, en són la prova. Aquesta justícia de pega que castiga el poble sens pietat, però es deixa menar per la classe política, és un altre motiu per a independitzar-se del circ de titelles espanyol.