L'atur, en nivells de vertigen
El Govern ZP reconeix ara la gravetat d'una crisi, d'enorme intensitat, que va negar durant bona part de l'any passat
Palma26/04/09 0:00
Les darreres dades sobre l’atur són aborronadores. En el conjunt de l’Estat, el nombre de persones sense feina ja supera els quatre milions. A les Balears, la taxa ja frega el 20% de la població activa. No s’havia viscut mai cap conjuntura tan delicada com l’actual, i més tenint en compte que la caiguda en picat de l’ocupació s’ha produït en molt pocs mesos, de manera sobtada i traumàtica.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- [VÍDEO] Representen una obra catalanòfoba en un acte sobre discriminacions
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No hi ha més mesures adients a la crisi que l'anticapitalisme, la resta són bajanades perquè o paguen la crisi els capitalistes o la pagan els pobres i els treballadors.
El que esta passant es consecuencia de negar obstinadament la crisi quan era evident i no haver pres cap mesura adient. En gran part es culpa del govern socialista el que hagim arribat a aquesta situació de la que no sortirem fins que no tinguem un equip que sapiga de economia i no el que hi ha ara