Mallorca a la ITB

TW
0

Un any més, el president Matas ha associat la imatge de Mallorca a la ITB de Berlín a la model Claudia Schiffer i a l'extennista Boris Becker. Es tracta d'un recurs repetitiu i ja espremut al màxim que difícilment pot causar impacte a un mercat emissor tan important com l'alemany. A més, i ateses les actuals circumstàncies, no resulta el més aconsellable acudir a Schiffer i a Becker, que s'han vist implicats en escàndols urbanístics i a la imatge d'una Mallorca lligada a les inversions urbanístiques que s'hauria d'intentar superar amb vista a promocions futures. Noves cares i noves idees resulten primordials si l'Illa vol mantenir la seva posició de privilegi. I això s'ha d'aconseguir amb fórmules imaginatives i noves. També és difícil d'entendre que entre els majoristes se sentin veus de rebuig envers els partits que fa un lustre defensaren l'ecotaxa. Es tracta d'una qüestió superada que també incideix en la persistència d'arguments obsolets. Dins aquesta necessitat d'establir noves línies d'actuació i promoció, costa d'ententre el gran suport que es dóna institucionalment al torneig Mallorca Clàssic de golf. Amb els doblers que s'hi inverteixen es podria fer una gran tasca en una Menorca no massificada, on sí és possible encara, amb inversions, aixecar la bandera de la màxima qualitat, tal com defensa la seva presidenta, Joana Barceló. A Mallorca el millor és saber potenciar i millorar el turisme de masses sense desviar recursos envers un torneig golfístic suposadament d'elit que aporta poc a la pràctica.