L'ampliació de l'ORA
L'Ajuntament de Palma ha decidit ampliar l'ORA al quadrat format pels carrers de General Riera, Ausiàs March, la plaça París, el carrer Francesc Fiol i el carrer de Francesc Suau. És una mesura que vol atenuar la saturació que pateixen aquestes zones que afavoreix de manera indubtable els comerciants en anar en detriment de l'aparcament estàtic. Com a mesura dissuasuòria per a l'ús de l'automòbil, tindrà poca efectivitat. Basta mirar el que ha succeït en el centre de Palma. La ciutat exigeix que mesures com aquesta siguin aplicades amb polítiques complementàries i absolutament necessàries. Són necessaris més aparcaments públics amb preus accessibles i no dissuasoris, com els que existeixen avui per avui. És necessari un increment de les freqüències del transport públic, avui per avui amb un preu del bitllet senzill que és el més car de l'Estat. Si no s'implanten mesures així, l'ampliació de l'ORA només dos efectes, el ja esmentat d'afavorir els comerços i el d'alimentar la voracitat de les arques municipals. Fer així les coses és reconèixer un fracàs i no oferir cap mena de solució per al problema que s'ha plantejat. I aquest problema no es redueix a Palma, sinó que afecta la totalitat dels habitants de Mallorca, bona part dels quals es desplacen diàrament a la capital per motius ineludibles.
També a Opinió
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.