El Mallorca, entre tots
30/08/99 0:00
La situació esportiva del Reial Mallorca comença a ser preocupant. L'equip no respon a les expectatives, i es comencen a fer fortes les crítiques per la manca de reforços que estiguin a l'alçada de Marcelino i Dani, venuts a molt bon preu; i per la contractació d'un entrenador desconegut que, fins i tot, té problemes per acreditar a la Federació la seva categoria. L'arribada del millor jugador de la història del futbol mallorquí, Miquel Àngel Nadal, tampoc no ha resultat un revulsiu, segurament perquè el manacorí s'integrà en la plantilla en el darrer moment i encara no ha tingut temps per adaptar-se als nous esquemes de joc.
També a Opinió
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.