Spam Telefònic
Estic més que segur que poques famílies són aquelles que no han rebut recentment una cridada de qualque companyia telefònica a ca seva. O almenys jo sóc un dels malsortats. Sembla que ara els distints operadors estan en plena lluita per captar clients que contractin una línia adsl, i no tenen altra idea més original que aplicar un deplorable telemàrqueting. Et criden a casa, et demanen si tens internet i, independentment que en tinguis o no, t'oferten un kit que a primera vista és molt suculent -realment sempre hi ha la trampa-. Així que decideixes i punt. Però els problemes no estan en el procediment, sinó en la forma. És una falta de professionalitat que no es revisin les bases de dades i el teu propi operador, amb qui tens contractat una línia fa temps, et cridi i et demani si tens internet. S'ho haurien de fer mirar, perquè l'operadora que em va telefonar -segurament trobant el telèfon a la guia-, fent la seva feina, es va quedar una mica parada quan vaig respondre que ja era client. Se sentiren unes rialles de fons i es tallà el telèfon...
També a Opinió
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Aturen un bus turístic a Palma per a denunciar la turistificació i la mercantilització de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.