Fa ja més d'un any, des d'agost de l'any 2001, que estic esperant que la Companyia Telefònica es digni a resoldre un problema que tenc a la meva línia telefònica.
El telèfon funciona, però el mes de juliol de 2001 (sí, el 2001, no m'he equivocat), degut al fet al solar del costat de ca meva hi construïren una casa, es va haver de desviar el cablatge que arribava a la meva façana creuant per al mig de dit solar. El tècnic que va venir ho deixà a mig fer, és a dir, va retirar el cable i el passà per entremig dels dos solars pel terra i deixà enrollat una quantitat de fil impressionant també en terra on roman des de fa més d'un any sotmès a totes les pluges i temporals d'aquest hivern passat i d'aquest estiu tan esbojarrat.
Què va passar? Molt senzill. El fil no podia venir directament a la meva façana i havia d'estar clavat a la façana del veïnat, que en aquell moment no era a casa per donar el seu consentiment, i després arribar a ca meva. Per això el tècnic se n'anà. L'endemà ja tenia el consentiment del propietari veïnat i vaig cridar altra volta al núm.1004 comunicant-ho. Era al final de juliol de 2001 (sí, el 2001, no m'he equivocat); i encara bela...!!!
D'aleshores ençà he anat cridant per telèfon al núm. 1004 no sé quantes vegades. En ocasions molt emprenyat i en altres amb més temperament, però sempre n'he sortit decebut i impotent davant tanta ineficàcia. És una llàstima que a la Platja de Muro no hi arribi encara l'ONO.
Només em quedava la possibilitat de fer públic aquest fet mitjançant aquesta carta al periòdic, i protestar per com funciona el «Servicio al cliente, en qué puedo atenderle?».