Antich felicita Nadal
El manacorí rep el reconeixement de les instituticions després de vèncer a Londres
El president autonòmic i la insular reberen al Consolat de Mar el número 1 del tennis mundial | Foto: Ferran Aguiló - M.À.C.
Palma09/07/10 0:00
El tennista número 1 del món, el manacorí Rafel Nadal, va ser rebut ahir pel president del Govern de les Illes Balears, Francesc Antich, al Consolat de la Mar. A més, hi eren presents la presidenta del Consell de Mallorca, Francina Armengol; el delegat de la Presidència per a l'Esport, Diego González, i el batle de Manacor, Toni Pastor.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- La Universitat Catalana d’Estiu celebra la 57a edició amb una destacada participació mallorquina
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
tot aixo fa molta d' olor, feis moltes de coses que son del PP !!!
ELL TINDRIA QUE AGRAIR ELS DOBLERS PÚBLICS QUE LI PAGUEM TOTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quina comèdia institucional! A`questes felicitacions oficials no les fan als escriptors, músics i artistes en general. Una vertadera vergonya: l'únic que els interessa són els vots i la foto. Però axò és la democràcia: tothom és igual. Volia dir: no tothom és igual.