Vera i Rottler, primers líders
Vera arribà a Cala d'Or amb 24 segons de renda sobre els perseguidors. Javier Peris entrà tercer, per darrere de Wernicke
Els mallorquins tornaren a ser els protagonistes en la primera de les tres etapes de la XIV Challenge Volta a Mallorca, amb sortida i arribada a Cala d'Or.
Els mallorquins es mostraren de nou molt actius. En la correguda dels M-30 i 40 guanyà el corredor del club local, Pedro José Vera, amb 24 segons sobre els perseguidors. El segon va ser l'alemany Wernicke, que superà sobre la línia d'arribada els illencs Javier Peris i Rafel Miralles (AEG) i Francisco Robles (Cala d'Or).
Jenaro Ramos (Cala d'Or) és el líder del premi de la muntanya; el català Israel Núñez, el de les metes volants, i Cala d'Or encapçala les esquadres. En la cursa dels M-50 i 60, l'alemany Rottler s'imposà en un esprint de cinc escapats, ja que vencé el porrerenc Rafel Cerdà (Montuïri). El primer de la categoria M-60 fou el germànic Josef Reis.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.