Konyshev: «He lluitat molt per aconseguir aquesta victòria»
Olano afronta les etapes pirenenques amb totes les ganes del món
Saint Gaudens19/07/99 0:00
El ciclista rus Dimitri Konishev, de l'equip Mercatone Uno, comentà que la seva victòria a la catorzena etapa del Tour de França havia estat la recompensa a molts de dies de treball i sacrifici en els quals la fortuna li havia donat totalment l'esquena. «Som un dels veterans del Tour 99, però des del primer dia n'he estat un dels grans animadors, provocant escapades i ficant-me en alguna d'elles. La recompensa ha estat aquesta victòria, la quarta en el meu compte particular des que vénc al Tour», matisà el rus Konishev.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.