Els «aventurers» cercaran el triomf de l'etapa d'avui
Cadis07/09/98 0:00
Les escapades poden ser les protagonistes a la tercera etapa de la Volta a Espanya, que es disputa des de dissabte fins al 27 de setembre, en una jornada propensa perquè els «aventurers» evitin una arribada massiva i la disputa del triomf a l'sprint.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.